Sistem, bir mağazaya veya alışveriş merkezine giren insanları otomatik sayar ve detaylı raporlama seçenekleriyle yöneticilere müşteri yoğunluğu analiz imkanları tanır.
İnternet bağlantısı olan her noktadan istatistiklere ve mağazanın güncel durumuna erişim imkânı sunulur.
Mağazalar arasında müşteri sayım verileri kıyaslanabilir.
Müşterilerin az yoğun ve çok yoğun olduğu zaman aralıkları görülerek mağazanın iç yönetimiyle ilgili kararlar verilmesine destek olunur.
Harita üzerinde birden fazla mağaza performansları karşılaştırılarak yeni mağaza açılması kararlarında stratejik destek sağlanır.
Sistem Özellikleri
Sisteminin bileşenleri IP/analog kamera ve internet bağlantısı olan bir bilgisayardan oluşmaktadır. Geliştirilen özel görüntü işleme yöntemleri sayesinde iç ortam ve dış ortamda, ortalama yüzde 90 başarı oranı ile sayım yapabilmektedir.